Skatteverket

När jag kom hem ifrån jobb så låg det efterlängtande brevet ifrån skatteverket.
Jag slet upp det såklart.
Trodde fan att jag skulle få betala tillbac... min otur lixom.
Men icke!
10500 får jag tillbax! Härliga pengar till sommaren.
Undra om man ska gå ur svenska kyrkan! Sjukt va mycket pengar man betalar till dom!
Imorgon ska jag fixa ett nytt konto.
Ett resekonto! Måste ha ett reskapital för förhoppningsvis så kommer jag o Madde iväg till solen i sommar.
Annars så har jag pengarna till någon annangång när jag ska resa.
Utmärkt!
Var en skit snygg kille på bussen imorse.
Hörde när han pratade, gissa vart han kom ifrån? ;)

(Jag vet, musik i mina blogginlägg har blivit min grej, LÄR ER LEVA MED DET!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0