Min lördag

Min lördag var jätte bra.
Dagen började 5.00 när jag steg upp ur sängen.
trött som ett fån.
7.00 började min och Maddes resa till Tyskland.
11.00 åkte vi av båten i Tyskland.
och vi började shoppa på bordershop.
Efter att vi köpt all alkohol (vodka, vin, öl o massa annat kul)
och efter vi packat in i bussen så fick vi för oss att gå in en gång till för att köpa billig läsk.
Så det blev 3 flak läsk också.
Bra att ha hemma.
Sjukt billigt e det där.








Efter jag kom hem (vid 18.30) så åt jag
och började förbereda mig inför kvällens äventyr.
Det var fest hos heidi.
Det var kul. Massa nytt(och gammalt) trevligt folk.
Det blev att dricka cider och vodka blandat med sprite.
Utgången slutade på etage efter många om och men.
By the way.. inget fyllesms!













Nu ska jag alldeles snart iväg till Staffanstorp på Kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0