Lördag

Dagen började med att jag gick in till stan tillsammans med Madde.
Vi kom inte långt(till värnhem) förrens vi blev stoppade av ett möhippegäng som frågade "vill ni dansa med mig"
haha och självklart ställde vi upp och dansade fågeldansen. haha. riktigt kul!
Vi fortsatte sedan vår färd till stan.
Där skulle Madde köpa svarta kläder och jag letade efter ett halsband, som jag vet exakt hur det ser ut, men hittade inget :(
men jag fick med mig lite örhängen och ett par skor..
så helt lottlös jag gick ej.. haha.

Jag köpte även med mig lite frukt som jag sitter o smaskar på istället för godis nu till melodifestivalen.


Vid 17 så skulle jag ta en powernap. Jag sov till 19.30. Galet. Jag var trött.
Drömde en konstig dröm: Vi var uppe i småland, med mina kusiner. tror vi va på nåt kalas.
Vi var helt plötsligt i vår stuga där uppe i småland, och när vi skulle sticka därifrån så satt Sanna (en ny tjej på  mitt jobb) där och läste, och frågade om hon fick vara där lite till och läsa. haha.
Sen skulle min kusin sofia köra mig hem för att jag sedan skulle ta tåget hem (förstår inte riktigt det!)
På vägen träffade vi hennes halvbror som hon inte hade någon kontakt med överhuvudtaget (kom ihåg! bara en dröm!). sen så kom vi hem, men så hittade jag inte vart jag bodde. min gata hade helt plötsligt jätte stor och såg hus som jag aldrig sett förr. efter mkt kringeli krokar så hittade jag mitt hus. sen vaknade jag! en hel snurrig dröm!

Nu ska jag titta på melodfestivalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0