Gyn

I måndags va jag på den "efterlängtande" gynundersökningen på  centrum för sexuell hälsa.
Väldigt jobbig situation det dära.
Först fick jag göra ett klamydia test (när jag endå va där tänkte jag!)
Sen ja ni vet nog resten, behöver ju inte beskriva alldeles för detaljerat.
En väldigt trevlig "läkare"
Allt såg fint ut, inga allvarliga sjukdomar! som tur är.
men om jag ska vara ärlig så är det inte lika jobbigt som man kan tro.
Själva undersökningen tog kanske max 5 min. Inte ens det.
Jag gick ifrån jobbet 12.30 också, så det va skönt o kunna sluta så tidigt!




Idag såg jag att jag fått ett mess på mobilen när jag slutat jobbat.
Mitt paket från
Bonprix hade kommit!
Glansleggings, en topp och lite trosor fick jag hem!
Riktigt fint!
Blev lite nervös när jag läste på nätet att folk hade skrivit massa negativt om den shopping sidan, att de ej hade fått sina grejer som de beställt osv..
Men det stog att de skulle ta 6-14 dagar(tror jag) och jag fick mitt efter typ 2 och halv vecka.
Så jag e nöjd!

Imorgon är det Torsdag, vilket menas med att det snart e Fredag!
jag stänger dock på Fredag så slutar 18.00.
På Måndag har vi utvecklingsdag på jobbet.
undra om jag kommer bli mer utvecklad :P

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0