Välkommen 2010!

I lund firade jag in det nya året. Jag, Anders, Madde och Emma åkte in till lund till Tims kompis på middag och fest! Det var mycket mycket trevligt. Även fast de va lite stelt i början.
Helt underbar 3 rätters fick vi.. vi betalade 200 kr och det var det absolut VÄRT. Oxfilé med potatisgratäng blev det till huvudrätt. Underbart!
Jag fick fira tillsammans med den finaste killen och det känns braaa!!
Det blev en lagom fylla också. Champagnen öppnade vi vid 12 slaget när vi "kollade" på fyrverkerierna vid lundagård. Det blev en hel del taxiresor också. Men vi fick bra pris iallafall!
En jätte bra och jätte rolig nyår!! (Bättre än förra :P )

Madde glömde kvar sin kamera i Lund, så lägger upp bilderna på söndag eller måndag.
Jag bjuder på lite kort från förra nyår istället!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0