Söndag

Idag har jag städat hela lägenheten. Det känns skönt att ha gjort det.
Sitter nu och beundrar min urfina städade hem!! haha
Smått uttråkad. Hatar söndagar! Vill inte tillbax till jobbet imorgon!
Hade mer än gärna haft ett annat jobb.
Trivs med själva yrket, men stället är jag väldigt trött på.
Bara massa tjuriga kärringar som jobbar där (och jag då!)
Men men jobb e inte det lättaste att få tag på nuförtiden.

Igår va jag o Madde hos Anahita och kollade film och snackade skit. Det var mys.
Världens sötaste Bella (hunden) har hon..

Vill fixa min bloggdesign. Vet EXAKT hur jag vill ha den.. men kan inte fixa det själv :( sjukt jobbigt.
Även fast det inte är så avancerat så funkar de inte riktigt om man inte har photoshop.
Pappa måste fan fixa photoshop till mig så att jag kan fixa!

♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0