Pengar Pengar Pengar

Mitt största bekymmer är pengar för tillfället!
Jag har världens sämsta lön.
Men jag har hur mkt utgifter som helst.
Det som jag har varje månad är hyran+lån(5000 kr ca), busskort (690 kr), Bredband (150 kr) och Mat (Jag måste bli bättre att storhandla och skippa skräpmaten*fast det ska jag ju nu när jag o Madde ska börja träna ordentligt på Onsdag*
Var tredje månad har jag el och mobilräkning.
Ut över det så vill man gärna roa mig lite.
Nu måste jag även köpa en säkerhetsdörr för 15000 kr..
Min ekonomi klarar ej det! Fast mamma o pappa ska hjälpa mig med att betala säkerhetsdörren, Jag ska försöka få dom att betala hela så att jag kan betala tillbax när min ekonomi blivit bättre.

Jag tänker på det hela hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Besök min nya bloggadress Http://MatildaSimonette.blogg.se

Spännande texter och bilder! Check it out:)

2010-01-16 @ 03:01:50
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan! Du har Jäääääätte fin blogg! och jag läser den varje dag (:

Om du vill och har tid,så kan du kolla in min blogg (:Jusst nu har jag frågestund men den avslutas senare idag (:



Puss & Kram /Nosis (:

2010-01-17 @ 09:51:08
URL: http://elgitarrnosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0