Lista

En liten lista om mig: haha

Druckit alkohol?
- Behöver jag ens svara på den?
Rökt? - jo..
Snusat? - På fyllan!
Varit full? - Det kan ni tro!
Rökt vattenpipa? - Nope.
Däckat? - Haha.. jo det har jag säkert :P
Blivit påkommen? - Med vadå? Nej, hur som helst.
Kyssen främling? - Haha jo det har hänt
Fått ett sugmärke? - haha Ja
Gjort ett sugmärke? - Absolut!
Har oskyddat sex? - haha, vilken fråga!
Strulat med mer än en person på 24 timmar? - Den e osäker!
Gjort något som du ångrar? - självklart!
Sagt nej till sex? - Jadå, det har väl hänt.
Fixat dig i timmar? - Näst intill.
Gråtit inför över tio personer? - Neee
Smugit ut? - Jo absolut!
Sovit bredvid någon med motsatt kön? - Det e de mysigaste!
Lekt med någons känslor? - Tyvärr så har jag nog det.
Gråtit framför någon du älskar? - Ja absolut.
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - Nej
Kyss en tjej? - Inte min stil.
Varit på solsemester? - Ja
Haft snöbollskrig? - Absolut.
Sett en fotbollsmatch? - Jo tyvärr.
Inte sovit på en hel natt? - Jadå.
Sovit i över tolv timmar? - absolut!
Sett en film mer än tio gånger? - Det tror jag inte
Tagit någon på röven? - haha jaa
Lärt känna någon över internet? - Aaabsolut.
Velat dö? - Alla har väll sina dåliga dagar? fast så extremt har det nog inte varit :P
Åkt buss över tio timmar? - nej
Varit ute en hel natt? - Jadå
Blivit tagen av polisen? Niix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0