Läste igenom min blogg

Sitter och läser igenom min blogg nu. I Augusti 2008 skrev jag detta:
"Alla som har en blogg (och har tråkigt) är utmanade. Gör såhär: Googla, ta den första bilden och fuska inte! Sen slänger du in en kommentar här på min blogg om att du gjort utmaningen. Simpelt, va? (snodde detta av en tjejs blogg som jag råkade komma in på.. DOCK så tog jag bort vissa saker!)"

Så tänkte att jag skulle göra den utmaningen igen!

1) Ditt förnamn: K.a.j.s.a


2) Ditt efternamn: P (vill inte skriva ut mitt efternamn men googlar på det endå!)
Se hela bilden







3) Din gata: på ellstorp (men jag skriver inte ut gatan, men googlar på den!)



4) Kommunen du bor i : Malmö


5) Den person du pratade med sist: Pappa


6) Din ålder: 23


7) Sista du åt idag: Choklad (ajjabajja!!)


8) Färgen du har på tröjan du har på dig just nu: Svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0