Bowling + Vodka

Igår var jag,madde,emil, anahita och sohrab (vet inte hur det stavas!) och bowlade på Big bowl.
Jag var bäst som alltid! hahha.. eller nej jag ljög... eller ja berättade inte hela sanningen iallafall.. Jag kom på delad tredje plats ena gången och på fjärde plats den andra gången.. jävligt illa alltså! haha
Men det var kul iallafall!
Efteråt så stack jag, madde och Emil till Emil och drack massa vodka blandat med sprite. Alla mina vodka slattar som folk har glömt på mina fester + lite av mitt eget.. lite vin blev det också.
Det var sjukt nice.
Jag och Madde beställde även Mat ifrån max ifrån onlinepizza.se.. välbehövligt! Lökringar is the fucking shiiit!
En jätte kul kväll.. det behövs inte 20 pers för att en kväll ska bli bra!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0