Tjooolahopp

Har hört att vissa saknade att jag skrev blogg.
Jag förstår dem.
men jaa.. jag har ingen vidare bra anledning till varför de inte blivit nåt på alldeles för läänge!

så vad har hänt sen sist?
Jag har myst massa med min älskling förra helgen. var i Trelleborg hela helgen. såklart dog min mobil innan jag slutat jobbet i Fredags och glömde laddaren hemma, så jag fick klara mig utan mobilen hela helgen.
Men det klarade jag utmärkt!
Vi började flytta lite av hans grejer till den nya lägenheten.. osv osv.

Annars har det mest varit jobb..
Idag har jag varit duktig och tränat med Madde :D

Vad är mer nytt? joo jag har såklart blivit fast anställd i lunds kommun + ska börja jobba 100% yääy!

Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0