Tillbax till jobb igen.

Då vart man tillbax till jobb igen.
Det var INTE kul att gå upp imorse. Ville verkligen inte att klockan skulle ringa.
Men men nu är jobbdagen slut iallafall och man är tillbax i soffan.
Snart helg igen ;-)
och då är det fest här hos mig!
Måste ju inviga spelet "våghals 2" som jag fick av lillebrorsan i födelsedagspresent.
Sjukt roliga saker man ska göra.. satt och läste lite igår kväll.

Igår var jag o Madde på plantagen och jag spontanköpte nya balkongmöbler.. riktigt stabila e dem och det blev huuur fint som helst. haha.

Jag har gjort en ny blogg. Jag ska fixa lite med designen innan den blir officiel.



Jag avslutar med en liten konversation:



Lite internt kanske, men jag tyckte de va kul ;)



Kommentarer
Postat av: Annelie

det borde vara inernt för jag förstår det inte huvusaken är ju att du förstår det eller hur? ;)kram

2010-11-08 @ 19:37:20
URL: http://risusgenerofortuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0