Bättre än dålig!

Jag, Madde och Amanda bestämde oss igår för att sätta oss på Lilla torg.
Hur mysigt som helst att sitta ute på en mysig uteservering när det var så underbart väder!
Vi pratade massa skit och hade massa intressanta diskutioner.
Till slut så satte sig två jätte trevliga killar hos oss.
Varav den ena hade ett litet problem som vi gav väldigt bra råd om.
Även fast vi ibland hade lite olika meningar om saker, så var vi verkligen inne i att hjälpa honom, även fast vi inte kände honom. Hur stor är oddsen förresten att han bor min gata? (han med problem alltså!)
Efter en öl och en rosa pantern så hade vi suttit där i 4 timmar.
Så de näst intill kastade ut oss för att de stängde..
haha.
Hur läskigt som helst att vi ser Cesar överallt!!
Jag och Madde tog då en taxi hem. Skulle egentligen ta bussen, men vi orkade inte vänta.
Fyyy fan va dyr taxi vi hittade.
Tacka vet jag Taxi Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0