24 år!!

I Onsdags blev jag som sagt 24 år!
Haha.. känns ingen märkbar skillnad om jag ska vara ärlig..
Men min dag började på jobb som alltid! chefen fyllde också år, fast han blev X antal år äldre :P
Jag slutade redan 14.30, då tog jag tåget in till Malmö och träffade
Madde för att gymma lite!
På vägen tillbax så fick jag ett påskägg av henne.. hur gulligt som helst! Nu slapp jag köpa ett till mig själv!

På kvällen så var
jag, Madde, Heidi och Martin på eeeh ne vet inte vad jag ska kalla det.
 Det var i en liten lokal. Lite cirkus stuk på det hela. Men folk hade fått anmäla sig.
Det var de som jonglerade, sjöng, läste poesi, stunt och massa andra roliga tricks.
Det var sjukt trevligt, ochg kostade bara 20 kr.
Tyvärr blev det inga kort, för hade inte kameran med mig.

Men så såg MIN dag ut! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0