Min Lördag

Min lördag började med att jag åkte till staffanstorp och åt lunch,skrev ut papper och handlade mat för pengarna som jag egentligen inte har. haha.
Men har mat nu för ett par veckor, skööönt! Inget mer småhandlande för mig inte, de klarar inte min ekonomi!
Har även bestämt mig för att jag ska inte handla några kläder innan vi ska till ullared om 2 veckor.

På kvällen kom Jonas och hämtade mig. Vi åt middag, drack vin, spelade kort och hade jätte trevligt.
Mitt emellan kom Emma och Vicky för att de ville köpa vin av mig så de körde hem mig och sen körde mig tillbax. Jonas bor ju i en jätte fin lgh i västra hamnen.









(Tänk inte på datumen på korten, min kamera är skum)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jäklar vad fint han bor :) Och tack för vinet igår!

2009-09-20 @ 15:59:30
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0