KSöndag

Ännu en söndag. Hatar söndagar!!
Anyway idag har jag, emma och Madde varit en runda på Dockan o sett vart Madde ska ha sin praktik.
sen gick vi till Lilla torg och tog en fika. Ruskigt väder idag. Vill ha sol.
Vi har planerat vårt liv lite.. fest i helgen, ullared, sensation white (som för övrigt är nu bokat YÄÄÄY), festresa nästa sommar när Madde har tagit examen. Kommer bli gryymt tjejer. Dessa tjejerna är helt underbara! Ett underbart gäng!

När jag kom hem så har jag diskat/städat och sen satte jag mig o plugga lite. Engelska B prov imorgon, Nu får de gå som det vill. Det e ett test så att han vet hur mkt vi kan typ.. Det går nog bra. så håll tummarna för mig 17.30-20 imorgon :D haha..

Jobb imorgon igen, undra om det finns någon snygg kille på bussen.. haha

Nu ska jag duscha!!


Kommentarer
Postat av: madde

våra palner kommer bli skit kul.....du lika underbar kajsa våran egna lilla maneater :)

2009-09-13 @ 20:09:42
Postat av: Emma

Du är underbar Kajsis :) Du kommer klara provet! Vi får fixa sådant nationslegg i veckan. En dag efter ditt jobb så kan jag ta mig ut till Lund så ordnar vi det :)

2009-09-13 @ 22:10:21
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Okej, tack för att du svarade! :D

2009-09-14 @ 19:13:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0