I know you want me

Festen igår(läs:Fredags) var kanon...

Det är konstigt med mina fester, får många återbud så tänker man "de blir inte så många iallafall" och sen kommer massor...

Det var riktigt kul iallafall...

Kul att Jonas och Johan kom, även fast de stack till etage sen med my girls utan att säga nåt *buhuuu* haha

Men men inget att haka upp sig på...

Emil kom också.. fick veta en del om en viss grabb som jag inte visste... ajja!

All mitt rödvin blev uppdrucket...

eller uppdrucket o uppdrucket, vinflaskorna är iallafall slut.. o står typ 4 glas fulla med rödvin på bordet...

Fyyy fan vad här ser ut säger jag bara!!

Men jag fick iallafall sällskap i natt ;-)


Poison!!!!


Skåååål!


Fick en hundring av Emil.. bara att tacka och ta emot!


Heidi


Jag måste lixom vara med på varje kort! ;-)


Jag såklart med skiiit vin i glaset!


My sweet girls


Jag och the one and only Jonas


Madde och Amanda gör hel knasiga poser.


Mer bilder kommer när jag fått Emmas bilder, så håll koll på uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0