fest 5/9 - 09

Igår var det fest hos mig igen!

Kom mkt nytt folk.. lite underligt folk som alltid.

En ENORMT fuller Emil kom.

Felix kom.

Härliga Tim kom i slutet.

Vi tjejer var där.

Jerker o hans vänner va här.

Mattias + 1 va här.

Va en jätte rolig förfest, as always.

skjorta åkte av.

Massa med bra musik (massa POISON)

Stack sedan till Etage.

Jag stannade dock inte där så jävla länge.

När man är full så blir man så känslig av sig.

Min vän dog i veckan så började tänka på det ju längre in på natten det kom.

Sen så orkade jag inte ta itu med saker där.

Så kände inte riktigt för att vara kvar.

Förstår att dom saknade mig på dansgolvet såklart ;)


Mitt BH band syns! men den bjuder jag på!



Emil är ibland too much! Men sandra verkar gilla det ;)



My beautiful girls and me!



Paaaaarty



Madde, Sandra och Jerker


Felix, Madde, Tim, Sandra, och jag va tvungen o vara med i ett litet hörn ;)



Lite olika folk.


Ciao darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0