Detta funkar inte längre

Nu börjar mitt nya liv.
Har gått upp sååå mkt i vikt på senaste.
Det funkar lixom inte längre.
Jag ska gå ner i vikt.
Jag ska investera i en våg! imorgon ska jag köpa det. Vart finns de billiga? vet  ni det?
sen vet jag att man inte ska stirra sig blind på vågen. men då vet man på ett ungefär iallafall.
Jag är inte tjock. men jag vill endå gå ner i vikt, nu snackar vi inte om några 20 kg, utan mer 5 kg kanske.
Så om någon är sugen på att gå promenader med mig någon kväll så är de bara att hojta till!


Detta är saker jag inte ska äta fram till December åtminstonde!

Godis

Läsk

Pasta,ris,potatis

Ljust bröd

Något mer som är farligt att äta?

Kommer äta massa paprika o gurka och dricka vatten FÖR DET ÄLSKAR JAG


Kommentarer
Postat av: Sofia

alkohol!

2009-09-09 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0