Lördag

Min lördag började med att jag hämtade upp Madde ca. 6.30 för att köra till Ullared.
Vädret var lite halv jobbigt att köra i när vi körde upp. Mörkt och regn.
Men vi kom fram till slut, även ifall man inte kunde köra i 130 direkt. haha.
När vi kom dit så var det SVIN mkt folk, och det kom bara mer o mer folk. Fick stå i kö i 30 min för att komma in. Det var kallt! brr..
Väl där inne så var det hur trångt som helst. Folk och vagnar var ÖVERALLT.
Men jag hittade en hel del endå. Förutom schampoo o diskmedel o sånt så köpte jag en ny väska, skärp, massa fina tröjor, massa varma strumpor, mössa, halsduk, sjal, vantar och sånt smått o gått. 1.600 kr blev de totalt, fick mkt för pengarna!
Det gick mkt snabbare att köra hem, en hel del så kunde jag köra fort fort.. I like! haha.

Vi kom hem vid 17 tiden. Klockan 21.30 var vi påväg till Arlöv på fest hos en kille där.
Det var en soft fest. satt ett par stycken där och spelade vattenfall och pratade o drack.
Emma,Madde,Vicky, jag och Tim och sen 5 killar till tror jag de var. Det var trevligt, även fast jag va trött och förskyld.
Oavsett så tog vi sedan taxi in till lund. Där blev det Tegners. Massa studenter och trångt var där.
Träffade Love, det var kul iallafall!
Jag ville sticka när det var ca.50 min kvar tills de stängde. Jag var så trött så kände att jag inte fick ut nåt av det.
Jag fick med mig alla andra också iallafall till slut. Vår kväll slutade inte lika bra som de brukar när vi festar. Men vi ska försöka se framåt nu!







Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0