Helgen har varit BRA!

I fredags va vi hemma hos Natalie i Vellinge på Tacokväll. Det var mysigt o lugnt, precis vad jag behöver! Haha..
Vi tog en buss hem som tog typ en halv timme istället för en kvart.... men vi fick se Tygelsjö iallafall.. haha ;-)

I lördags var jag på Ikea med mamma,  sedan blev det entré och stan med Madde. Hittade tyvärr ingen vit tröja.. men de får vi hitta i veckan istället.
Kvällen blev lugn. Hade ont i foten och inga pengar!
Ibland behöver man sånt. Nu är jag mer taggad inför nästa helg :D

Igår va först mamma o pappa här o satte upp min  nya lampa i sovrummet :D såå fin e den! är nööööjd!
på kvällen kom A hit, vi bakade o kollade film. Mys! Hyrde en film som skulle vara komedi, men har fan inte sett några surare människor, så vi kollade på ensam mamma söker och parlamentet istället.

Idag regnar regnar o regnar det. Jobbet gick bra och Det är snart heelg!!

Och Emma... vi MÅSTE ses snart, saknar diig! Var alldeles för längesen!


På lördag är det SENSATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Shandie

Meeen galning det gör du inte alls det, du är supersnygg jjuuuu!! :D

Åh ja synn :( Men men ses en annan gång! :) HA så kul på sensation imonn!! :D

2009-10-30 @ 23:42:35
URL: http://dirtydiaperface.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0