Torsdag!

Idag har varit en jobbig dag.
Jobbade först till 15.15, jobbet gick bra lite smått stressigt dock. Sedan gick jag iväg till Nova och kollade efter klänning inför lördag, men hittade ingen! får leta på lördag istället. Sen va de bara att gå tillbax till jobb och ha möte till 19.. usch jobbigt värre.
Mamma och småbrorsorna hämtade dock mig för att de skulle lämna stolarna till  mig och hämta pappa lite senare som hade bowlat på Entré..
Vi åt pizza, drack kaffe, åt kakor och mamma städade lite haha

Jobbet.. huuum jag trivs! Älskar mina små barn,
men de dära tjuriga kärringarna kan man vara utan!!
Bara pågrund av det så funderar jag lite på att söka mig vidare.. men vet inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0