Sensation white!!

Igår va de äntligen dags för sensation white i köpenhamn!
Det var så gryyyymt så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
haha.. glada människor, sooft musik och mycket dans!!

Dagen började med att jag va hos frisören till klockan 13.30 typ. Vid lite över 14 så kom Madde hit och vi gick o köpte mat på Mcdonalds. Vi gick hem till mig och åt och målade vitt nagellack.. haha.

På med de vita kläderna, och fulaste jackan ever och gick till heidi, där Karls(min lillebrors) kompisar redan var.
Vi hann med att vara där typ en kvart (vi kom en halv timme sent) innan vi skulle till bussen.
På centralen träffade vi anahita o hennes pojkvän.
Vi tog tåget till köpenhamn och de va livat och glatt!
ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA??
massa med vit klädda människor på hela tåget.. haha

När vi hoppat av tåget så bestämde vi oss att gå till Parken, precis som så många andra!
hahahaha... en rolig sak.. så yr som jag är alltså som de flesta redan vet.. så när vi va påväg till parken så kom det fram en kille o bara "hej, Pontus!" och jag bara "eeeh hej" typ.. haha... o när han precis gått så sa jag "faaan det va ju han internet killen" hahaha... jag e så vimsig!

Iallafall vi kom dit 18, allting började inte förrens 19.30. Men tack vare Madde så slapp vi stå i kö till skåpen för jackorna (jag hade kunnat ta min fina jacka juuu!) och vi slapp stå i kö för att komma in.. haha.. slapp stå ute o frysa!

Vi köpte öl och cider och fina lysande armband! haha.

Det var en helt underbar upplevelse!

Jag bjuder på bilder och filmer här!









Filmerna lägger jag upp när youtube funkar igen!

 

Det är jag i vita kläder!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sååå snygga ni är :)

2009-11-01 @ 20:58:45
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0