En HÄRLIG lördag

Denna dagen och kvällen har varit BRA!
I förmiddags träffade jag A. Vi gick från mig in till stan och gick där en bra stund.
Köpte present till lillebror som fyllde år idag (läs: Lördag) sedan blev det fika på whayns..
Va helt smokat med folk överallt!
Vid lite i fyra körde A hem och jag tog bussen till staffanstorp för lite kalas med mat och prinsesstårta..
Aldrig fel :P
Nu ikväll har jag nyss kommit hem från Emma, har kollat film (hahaha vad de va för film behöver vi inte säga :P ) och pratat massa.. Det var såå kul o träffa henne, var så längesen vi träffades bara hon och jag så att vi verkligen kunde prata..

Så denna dagen/kvällen har varit Jätte bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0