Valborg

Igår var det valborg! Jag, madde, emma, emmas kusin var i stadsparken på dagen en sväng. SJUKT mkt folk..
och super kul. Det var sån stämning där, alla var glada, drack, spelade musik, och det var ju så underbart väder!
Folk tog med sig soffor, stolar, solstolar, högtalare, mattor osv osv..
helt jävla grymt, och man satt som packade sillar.. hahaha...

Men det blev en del bra bilder denna gång! riktigt somrigt!


Madde, emma och jag



så somrig bild :D



Emma och hennes kusin



Sjukt mkt folk!



Vi delade ut Free hugs..



Några som nappade..


På kvällen skulle vi in till lund igen - till stadsparken.
först åt vi på en restaurang vid centralen och sen gick vi till stadsparken, och typ INGET folk var där..
så vi bara "nej här stannar vi inte" så vi gick o letade efter nån pub, vi hamnade vid mårtenstorget,
och emmas kompis började prata med en kille där och vi va tvungna att sitta där o vara sociala, haha, inte min typ av killar så mkt kan jag säga ;) men vi fick dricka iallafall!
Sen åkte vi tillbax till malmö, satte oss på gustav, Jag drack. blev lite mkt kanske ;) så väntade madde o emma tillsammans med mig på M, men emma hann inte träffa honom för hon tog en taxi innan, men madde han säga hej iallafall.
Vad som hände efter det is Private!


Jag och emma väntar på tåget tillbax till malmö



För dom har blommor i sitt hår..


Tack tjejer för en jätte trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Sura (Sara)

Det var minsann en gullig kille som nappade på din "free hug" ;-)Hihi Kram!

2009-05-03 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0