Tatuering

Igår var Jonas här en kort kort stund. För jag var så sällskapssjuk..
och jag kom på att han skulle passa skit bra med en tatuering på armen.. så att man kan se lite av tatueringen när han har t-shirt. skit snyggt.
Men idag kom jag på!!  JAG VILL HA EN TATUERING PÅ ARMEN! men frågan är.. är det verkligen snyggt på tjejer?
jag tänker mig en fjäril.. men jag är även sugen på tatuering vid foten typ stjärnor eller så.
Men först ska jag fixa till min tatuering som jag redan har.. hade tänkt att Jonas ska få designa den..
Han är så kreativ av sig.. det är han som gjort min väggmålning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I wonder where you got that idéa from.....

2009-05-23 @ 18:01:02
Postat av: Sura

2009-05-23 @ 19:30:19
Postat av: Sura

Har du en tatuering redan eller? Vart då och vad har du för ett motiv?



Kram, kram! Sara



PS. Varje gång jag läser din blogg så saknar en liten del av mig Skåne..för hade jag varit där hade jag kunat umgås med daj! :-D

2009-05-23 @ 19:32:29
Postat av: Emma

Du vet vad jag tycker om tatueringar Kajsa! Men gör en om du vill :)En skönhet klär i allt vet du !

2009-05-24 @ 16:36:36
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0