Söndag

Alltså den dära Emma.. haha.. idag fick hon mig att följa med henne till hennes gamla lgh, vilket menas med att jag fick åka bil med två arab killar..
helt seriöst, de hade kunnat typ kört till nån gränd o mördat oss.. haha..
men tur är så lever jag ändå, o emma har fått sina pengar och slipper ha två lgh
 slutet gott, allting gott ;)

Men såklart följde jag med till lägenheten för emmas skull!

Just det, ett litet PS bara.. när vi stog o väntade på killarna på värnhem, så vart det en skum kille/man som kissade utanför coop, alltså helt öppet. så jävla grose.

Kommentarer
Postat av: Emma

Arab killarna vi åkte med var snygga :) Gud vad jag skämdes i bilen. Haha ! Men den där äckliga mannen som kissade så det blev en hel vattenpöl han var äcklig, och han hade kunnat skjuta oss med en pistol rakt på värnhem :P Haha!

2009-05-17 @ 20:55:25
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Emma

Arab killarna var snygga Kajsa :) Gud vad pinsamt det var i bilen. Jag höll på att dö av skämmighet. Men du den där mannen som kissade som en hel vattenpöl mitt på värnhem han hade kunnat skjuta oss mitt i stan. Haha!

2009-05-17 @ 20:57:39
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0