Min helg

Söndag igen. Hatar Söndagar!
Men..
I Fredags åkte jag till emmas nya lägenhet. jätte fin! Sen gick vi en promenad för att hitta ett ställe,
men istället hittade vi Maxi. Sen åkte vi till värnhem och mötte upp Heidi, Elisa och Amanda,
vi satte oss på burger king och sen skulle de till Hipp, Jag o emma åkte dock hem till våra places.
Idag har jag tvättat, sen åkte jag  o träffade Emma på möllan o vi åt på sibylla. Sen åkte vi till s-torp
för att jag skulle hämta lite saker mamma hade köpt till mig på Ullared.
Nu sitter jag här.

Måste säga att jag blev livrädd när någon kastade nåt på bussen när vi
åkte genom Arlöv, o bussen va såklart tvungen att stanna och börja tjaffsa.
men Emma va hel lugn och sa "ääh sånt händer hela tiden här!"
Helt sjukt!


Va konstigt jag håller handen och jag blundar typ! haha


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är van i gettot nu :)

2009-05-12 @ 20:11:46
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Madicken - Foto

Ha en bra dag! :D

2009-05-13 @ 21:17:48
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0