Fest

Igår stack jag, emma och Amanda till värnhem på förfest hos Jerker (en kille jag känner)
Där var massor av trevliga människor!
Vi åkte sedan in till stan, skulle på skeppsbron, men där var inget folk.
så vi stack till hipp istället.Innan dess mötte vi(jag,emma och två av killarna) upp Robin och hans kompisar.
Efter många om och men så stack vi också in på Hipp, där vi träffade de andra.
Behövde inte ens visa legg, medans de andra hade behövt det och Amanda kom knappt in.. tur att de ordnade sig!
Vi satt där tills de stängde och chillade, drack en drink, pratade.
Sen blev det "efterfest" med singstar (jag sjöng dock inte!!)
Det slutade med att jag va hemma 5, men det var jätte kul iallafall!












Kommentarer
Postat av: Emma

Kajsa tack för idag :) Du har glömt berätta om din åktur i arab bilen :) Haha

2009-05-17 @ 20:15:06
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0