söndag

Då vart det söndag igen! Klockan 12 ska jag tvätta.. de behövs!!! Jag tänkte att fan va jag är uppe tidigt, min mobil klocka var 8.30, så startade jag datan. såg att klockan där va 9.30, o jag tänkte "fan det kan inte ha tagit 1 timme för mig att gå till datan ifrån sängen"  Men det har ju blivit sommartid nu kom jag på!

Igår va min familj här... mamma,pappa,2 brödrar, farmor och farfar. Vi åt tacos och till efterrätt chessecake (som blev väldigt lyckad!) och muffins.
Jag fick massa presenter. pengar, underkläder, ugnsfast form, tavla, av mamma o pappa fick jag att de betalar antingen badrumsskåp eller duschvägg tills jag ska göra om mitt badrum( de får betala de dyraste såklart!) osv..
Sen klockan 20.30 så släckte jag såklart ner alla lampor! va en del här som gjorde det faktiskt såg man i fönstren.
Sedan såg jag en film på datan.. såg 27 dresses, bra film!

Hahaha nu precis så hittade jag ett gammalt gammalt gammalt fotoalbum med foton med mig o Amanda när vi va "unga", lite bilder ifrån gamla fester och sen så lekte vi i snön i staffanstorp.. haha, kul o se!




Ciao

Kommentarer
Postat av: Mandy

Ahh..vad roligt med kort...det där med snön kommer jag ihåg, va kul vi hade!

2009-03-29 @ 10:54:55
Postat av: Kajsa

svar till mandy: Ja ellerhur! de va skit kul :P

2009-03-29 @ 10:58:22
URL: http://prinzzess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0