oj oj oj



Så pinsamt! eller nåt.. klumpigt kanske är rätta ordet.  eller nej OTUR!!  Jag fick för mig att jag skulle prova mina nya skor som jag köpte förra helgen. Visst gick jätte bra att få på mig dem och sådära. Men ta av dom var det värre. Det är en dragkedja där bak på skon vid hälen. och nu va de så att på ena skon så fastnade den i en tygbit inne i skon. OCH JAG FÅR INTE AV DEN! haha.. så hemskt.. så får ha på mig skorna när släkt kommer hit och låtsas att den tillhör min outfit, och så får mamma hjälpa mig att ta av den.. haha.. kanske lättare att inte göra de själv. Men nu går jag in skorna iallafall, så att jag inte får skoskav sen, nåt positivt i det hela! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0