Lördag

Idag är det lördag! och jag har varit så effektiv.
Jag vaknade av mig själv klockan 7 imorse... så tänkte jag "lika bra att gå upp" så jag gick upp fixade till mig lite, och sen gick jag till gymmet. Va på gymmet 7.50. Tränade 1 timme cirka, sen gick jag hem igen.


Gjorde en god smoothie, med vaniljyogurt och smoothiemix med lite banan och olika bär.

Nu sitter jag här och tar det lugnt, innan jag ska gå in till stan i det fin fina vädret!
Ska hämta ut biljetterna på bion. och köpa present till brorsan som fyller 15 på tisdag, men ska fira honom  imorgon.

Min morfar är lite dålig också. så mamma har åkt upp till småland idag... men han är ändå 92 år...

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0