Jobb - entré - Tacos - Bio

Idag började jag jobba 6.30 *gääsp*, mamma skulle egentligen köra mig, men morfar hade blivit dålig så hon åkte upp till småland, så fick låna farfars bil, o hämtade upp honom på vägen till jobb, och körde till jobb.
Men sen slutade jag redan 14.00 *yeey*

Vid fem mötte jag upp madde och vi gick till entré.. ganska mkt folk var där, men inte överdrivet, förrens Kevin borg skulle uppträda + modevisning, då blev det kaos!
Jag gjord iallafall ett fynd, en jätte fin och söt jacka för 169 kr på newyorker. ÄLSKAR DEN AFFÄREN!

Sedan gick vi hem till mig (bor 3 min ifrån entré) och gjorde tacos.

sen vart det bio inne i stan dock. En shoppoholics bekännelse.
Vad jag tyckte om den?
Jo den va bra! men inte alls som böckerna dock... o de va typ 2 böcker med i filmen, så inte bara den första, och vissa scener va med i boken, men i annat sammanhang. + att de verka vara i USA i filmen, men i boken är de i England.
Men den va bra absolut!

Trevlig eftermiddag/kväll iallafall!
Imorgon är det födelsedagsfest i Oxie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0