Gruppgenomgång på gymmet blev personlig genomgång

Idag klockan 18 skulle jag på gruppgenomgång på gymmet, på slussen.
Jag slutade 16, tog bussen till malmö i vanlig ordning. Va i malmö 17. och tänkte "jaha, vad ska jag nu göra?!" så jag började gå mot gymmet.. tog 10 min ca ifrån värnhem. sen gick jag massa i smågatorna där som jag typ aldrig gått i innan, områden jag inte ens visste fanns typ.. haha.. till slut hamnade jag inne i stan nästan...
iallafall typ 5 i 6 gick jag in på gymmet och sa "hej, jag skulle på gruppgenomgång" och killen sa "ja, idag är det du som är gruppen" hahaha... så jag fick personlig genomgång istället. Det gick så bra. Killen var såååå snygg och jäkligt trevlig! haha..
Det gymmet är mkt fräschare än det på rörsjöstaden, så ska satsa på slussen istället. Inte alls längre än till rörsjöstaden!

Ciao sålänge my darlings!

På Lördag är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0