Rosen

Haha, både Sura o Emma frågade om rosen så får väll ta o skriva ett inlägg om den..
Fick rosen av V.. haha.. han köpte den för 1 kr av en tant som kom o ville sälja rosor till oss.. hahhaa..
Hon gick med på det.. han gav henne till och med 3 kr, men hon gav tillbax 2 kr igen (tror jag de va nåt sånt..) haha..
sedan la jag den i väskan, vart skulle jag annars ha de lixom, o sen glömde jag bort den, o hittade den helt vissen i min väska igår.. *UPS!* men de är tanken som räknas *om de nu va någon tanke bakom* hahah..
så nu  vet alla detta ;)

Kommentarer
Postat av: Sura

Tack för förklaringen! =) Man blev ju liksom rätt nyfiken ju ;-) Ha det toppen! Kram!

2009-06-05 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0