Veckan som gått

Min nya fina klänning



I tisdag va vi på möllan tillsammans med Rebecka o hennes pojkvän, madde och Heidi.
Vi satt på en uteservering och drack ett par öl.
När alla andra hade gått så  gick jag o Viktor till Lilla torg o drack lite mer öl.






Igår var vi på bordershop i tyskland. åkte buss ifrån staffanstorp dit.
På dit vägen va alla ganska tråkiga, o Viktor sov :P
Va skit mkt folk på bordershop när vi väl kom fram. och Hittade en del och fylla mitt
nya spritskåp med. haha.
På hemvägen satt vi o drack öl och killarna framför
oss va skiit roliga, så man va ju lite rund om fötterna
när vi skulle till mina föräldrar sen för mamma fyllde år :P
När vi kom hem till malmö fortsatte vi dock o dricka öl.. haha









Sen fyllde mamma år som sagt.



Ikväll ska vi en runda till möllan o träffa lite folk
imorgon åker vi till Göteborg.

Kommentarer
Postat av: zandra

Din klänning va jättefin! Vart har du köpt den? :P Det ser ut som om allt är bra med dig! kram*

2009-07-26 @ 11:16:35
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0