Staffanstorp - burlöv - zoogiganten

Idag har jag o Viktor varit i staffanstorp o träffat my family.
Vi tog bilen och åkte till burlöv center där jag köpte VÄRLDENS snyggaste klänning (tar kort sen!), ett linne och ett par skjorts. skulle dock bara köpa mat :D och viktor köpte kosttillskott.

sen åkte vi till zoogiganten och köpte guldfiskar till mamma i födelsedagspresent.

Viktor lagade skit god mat, först en italiensk (antipasto) förrätt, sen potatismos och citronkyckling marinerad i timjan.
Det tyckte familjen om... haha..

Jag bjuder på en bild på  mig med glasögon, passar jag i det? ;)



Kommentarer
Postat av: manda

kan va rätt sexigt med glasögon med

2009-07-19 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0