Gran canaria

Nu är jag tillbax efter en vecka på gran canaria med familjen + Lina (storebrors flickvän)

Vi har haft det jätte härligt o jätte varmt.

Här bjuder jag på massor med bilder


Vi är påväg till gran canaria


Vårt hotell uppeifrån


Pappa och storebror


Fin bild påväg hem till hotellet. På bilden är storebror.


Det dära är kärlek, Lina försöker putta Martin(storebror) i vattnet.


Jag och mina brödrar. Va liten jag ser ut jämnfört med dem.


Kärlekens strand


jaag o minsta lillebror.


coolingar


Lina testar att dyka.


Vi svalkar oss vid stranden i Playa del ingles innan vi ska gå o äta.


Vi är påväg..


spelar kort


sista kvällen


pappa, jag och mamma.


vattengympa


Jag och Lina var med på vattengympan.


Jag och Lina sitter i vattenfallet..


såhär cool va jag sista kvällen (igår)


Till sist avslutar jag med en bild på de godaste jag ätit på lääänge. Stroganoff med oxfilé!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mandy

I loove gran canaria!!

2009-07-01 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0