Söndag

Då vart de söndag igen då!! Vart tar helgen vägen egentligen?
Denna helgen har varit lugn lugn.. men det är helt klart skönt att bara vara hemma och inte göra någonting.
Igår kollade jag på Mamma mia filmen, för 3dje gången! Den är sååå bra, älskar den filmen :D
Man blir så glad och man vill bara hoppa o dansa.. haha.

Idag har jag tvättat, sen skulle jag in till Lund, men det blev ändrade planer, så jag städade lägenheten, jag har börjat städa lägenheten huuur många gånger som helst den senaste veckan, men någonting har alltid hamnat ivägen. så idag stängde jag av tv:n, stängde av datan och satte på hög musik och började städa, och nu är här sååå fint!!
Förutom att det ligger massa julsaker ivardagsrummet, men det är för att de ska upp till vinden, och jag vill inte gå upp där själv, lite läskigt.. och har sååå mkt saker, och alla kartonger till ljus stakar o grejer är där uppe redan så fick lägga allt i påsar. -Jag o mina påsar alltså!!-

Ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0