Shoppa!!

Jag vill shoppa!! Har bestämt mig att jag ska ta med mig någon kille och stor handla vår  o sommarkläder när sånt kommer in... sexiga o snygga nya kläder ;) Är så trött på mina kläder.. hahaha..

Sen har jag hittat en sån precis klänning jag vill ha.. på nelly tror jag den fanns.. men kostar 600 spänn, så får se kanske hittar nån i stan...

Har inte shoppat på hur lääänge som helst! och Jag älskar ju att shoppa..

Måste köpa ny plånbok med! för min som jag har nu avmagniserar mitt visa kort! blääää
Nu är det nåt konstigt med mitt kort igen, automaten vill inte ens ta emot de! Jag bliiiir så trött!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: E

Goodie, ser fram emot det :)

2009-01-19 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0