Hallå!

Gud va kass ja är på att skriva.. o ingen bra ursäkt har jag iheller.. förutom att jag inte ha nåt intessant att skriva just nu.. haha

Om jag missar några bokstäver så är det bara för att mitt tagentbord inte vill som jag vill!

Mtt visa kort är avmagniserat IGEN! Jag skojjar inte när jag säger att det varade en vecka! HELT SJUKT!
Börjar tro att de är min väska som spökar. För när jag åkte hem igår så funkade inte mitt busskort iheller, och jag bytte de kortet i Torsdags. Någon som har koll varför? Förutom magnet för de vet jag! Jag menar jag har mitt busskort i en särskild ficka i väskan med dragkedja.. Någon som har tips för att undvika att korten bli avmagniserade??

När jag får mitt nya visa kort så ska jag direkt gå ill Fitness24seven och köpa träningskort... BEACH 2009 here I come.
någon som letar efter träningkompis så är de bara att hojta till!

Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Det hände mig typ tre gånger med visa, busskort etc... det är väskor / plånböcker med en knapp istället för dragkedja som gör det..

2009-01-24 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0