Första dagen efter semestern!!

Då vart man tillbax till jobbet efter semestern!
Känns bra faktiskt, dock va de ooooootroligt jobbigt att stiga upp imorse, och det var faaan inte lätt att somna igår kväll.. fyyy... jag tänkte "okej, nu ska jag lägga mig tidigt" så jag gick o la mig redan 22.15, o sista gången jag kollade på klockan så var klockan 00.15 :S jag har såna sömnproblem, speciellt när man heeelt har vänt på dygnet när man varit ledig!!

Men nu e man tillbax i vardagen igen!! Det var mys idag faktiskt.. hade bara 4 barn.. och jag fick min inskolning, världens sötaste llilla tjej, som nyss börjat gå.. men hon o mamman va bara där 1 timme idag, och samma imorgon..
Förutom den lille tjejen så vart de bara killar förresten.. haha.. men imorgon kommer 2 tjejer till tillbax iallafall.. haha.

På fredag är det bowling with tha giiiirls! skoj skoj skoj!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mandy

blir kul med bowling efter drickat ;)

2009-01-07 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0