Big Bowl

Igår var jag, amanda, madde och Therese.. även kallade cai, mandie,naddie och tessi(eller va de bara tess?) haha..
Det var mkt kul. Vi träffades där klockan 20 och tog en drink (P2 såklart!) och kl.21 började vi spela bowling..
Haha.. det e så kul, även fast jag inte är den bästa.. haha..  Madde slog klotet på fel hål 2 GÅNGER *haha* och ramlade på banan  1 gång.. hahahha.. så kul! ;)

Det kom fram en kille till mig och bara sa "hej!!" och jag sa såklart hej tillbax.. och sen gick han.. och sen kom han typ direkt igen och bara sa "hej!, nej just de ja vi har redan sagt hej till varandra" hahaha.. och så sa han "har du oxå märkt att här är mkt skumma människor här? Jag tror att jag är den enda normala här.. när jag bodde på kroksbäck så kände jag en kille som var normal.." och efter en stund "men jag tror att han dog!" hahahahah

Klas stod i baren såklart.. så beställde vi varsin turkiskpeppar av honom och sjöng "är du kär i mig ännu Klas göran" haha.. så kul!

Sen gick vi till "nattklubben". Varning för snygg bartender säger jag bara!! haha.. fan man borde ha tagit hans nr.. haha..
En gammal gubbe som var tänd på therese oxå! haha..
Vi dansade massor.. Jag önskade schlager av DJ:en.. och han spelade massor av schlager då.. Varning för snygg DJ oxå! haha..  När jag skulle gå ifrån DJ:en så spillde nån jävel ut mn drink oxå!! *grr*
Efter massa drickande och dansande så bestämde vi oss för att vi var klara med big bowl FÖR DENNA GÅNGEN!

Amanda o Madde sprang till bussen.. och jag o Therese gick mot Värnhem..
så kom det en 7a så Therese sprang till den, men hörde av Amanda idag att den var på fel håll.. haha.. UPS!

Sen skulle jag gå hem HADE JAG TÄNKT! men så ringde E och sa att han skulle in till stan och ta en öl och fråga om jag ville med.. och det är ju självklart.. haha.. Det kom precis en 6a som jag hoppade på till gustav.. När jag kom dit så ringde jag E och då var han fortfarande nästan hemma typ.. han hade ringt efter en taxi, som inte kom, så han ringde efter en till taxi, haha och då kom båda två! haha.. otur!!

anyway under tiden jag väntade.. så träffade jag amanda som hade missat sin buss och skulle ta taxi så jag följde henne till en taxi.
Sen så satte jag mig i en busskur o väntade.. så kom en kille och satte sig brevid mig och började prata, på engelska dock. Han var visst Tysk.. haha..
Han: Hur gammal är du?
Jag: 22,
och han trodde verkligen inte på mig, han trodde att jag var typ 25-26 (komplimang eller inte?),
han: kan du bevisa de för mig? hjar du legg eller nåt
så jag visade mitt körkort haha... inte för att jag var tvungen att bevisa nåt för honom, men ändå.  Så babla han om att han behövde nån plats att ha hans grejer o så
Han: Har du plats så att jag kan ha mina saker hos dig?
Jag: Nej jag bor väldigt litet
och han tjatade o tjatade.
Han: Tror du att vi kan träffas någongång igen?
Jag: Nej det tror jag inte
men han tjatade!
Jag: Jag har pojkvän!
Han: Kan du bevisa det för mig?
haha.. såå störd kille!!
 Han: Ja du har ju ingen ring på fingret så tror inte du har pojkvän.
och sen sa jag att jag var tvungen att gå... graaazy kille alltså!! haha..

Sen så var Killen framme iallafall.. och vi tog först en öl på Paddys tror jag de hette.. jätte mysigt ställe måste jag säga! Livemusik oxå¨,. men vi satte oss inte där utan där de inte var så mkt musik så att v kunde prata oxå.. haha..
Sen gick vi till harrys och tog en öl till.. och pratade jätte mkt.. om allt.. Jätte mysig kille de dära!!
Sen tog jag sista bussen hem iallafall.. och var hemma kl.4..

Sammanfattningen var : En MYCKET lyckad kväll!!!


Bakifrån ;)

Kommentarer
Postat av: Mandy

MANDIE OCH NADDIE SJÖNG I BAREN!!



KAJSA "JAG HANN INTE.." ELLER NGT I DEN STILEN...SKÄÄRPNING!

2009-01-10 @ 21:01:40
Postat av: madde

hehe precis det var VI som sjöng :) behövde ju inte skriva om mina fina misstak hihi. varför tog du upp en sån bild på dig fanns ju andra att välja mellan

2009-01-10 @ 22:16:34
Postat av: Mandy

Ska tillägga något kul om kvällen när vi hamnat i nattklubbs delen av big bowl...



Vi stod nämligen ett bra tag på dansgolvet och svingade loss..sen blev vi varma och trötta och skulle gå och sätta oss en stund. Då, hörde vi att djn började spela Guru Josh - Infinity, så sprang vi upp igen med händerna i vädret och fortsatte lite till...haha, helt klart bästa utekvällen hittills!!

2009-01-11 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0