Tjejkväll

Igår var det tjejkväll med några tjejer. no shit sharlock lixom! haha..
Började med att sitta hos mig, dricka lite, spelade vattenfall och sådära.
Sen stack jag, emma och hennes kusin till slagt ,  de andra var trötta, skulle plugga idag och hade tåg att passa. Lite trist att alla inte följde med ut! Men det får bli nästa gång!!  Slagt var ingen höjdare iheller faktiskt.. massa skumt folk där!
Jag bjuder på lite bilder här iallafall!


Vi spela vattenfall!



Som slutade med att Anna fick dricka
vin ur en äggkopp



Vi allihopa..
Elin, Sandra, emmas kusin,
Anna, Jag och Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för igår. Det var kul hemma hos dig :) Slagt var dock astråkigt! Fy tusan!

2009-02-08 @ 19:22:44
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Shandie

Ja tack för igår!:) Var supertrevligt! Får vi hitta på fler gånger :D <3

2009-02-08 @ 19:37:15
URL: http://miamiglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0