Tisdag

Fan det är redan Tisdag, och snart är det helg igen!
Både idag o igår har varit ganska jobbiga faktiskt på jobbet. En av de jag jobbar med har varit sjuk, men kommer imorgon som tur är! Så vi har haft 2 st olika som varit hos oss o hjälpt till, som ingen av dom är så jätte bra på svenska.. men men det har funkat. Men känner mig heeelt trött när jag kommer hem. Idag fick jag börja en kvart tidigare för vi fick en tjej som är ganska ledsen på morgonen, och den kvarten gör sååån skillnad. Så jag stack hemifrån 6.25 idag och var hemma 18.. det kallar jag lååång dag!
Somnade inte förren ganska sent igår iheller!
så seeeeg ikväll!

Jag måste köpa nya jeans!! Någon som vill vara smakråd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0