Shopping på Nova.

Idag har jag varit med Jonas på Nova och shoppat. Skulle köpa nåt fint som jag kunde ha på mig på pappas 50 års fest nästa lördag..
Jag hittade detta:


Två klänningar ifrån Gina Tricot


Den blommiga klänningen kosta 249 kr och den rosa kosta 199 kr.
Det blir nog den blommiga klänningen som jag ska ha på mig på festen, eller vad tycker ni?


Ifrån Kicks


Jag köpte även lite hudvårdsprodukter och Hårinpackning ifrån Kicks.

En väldigt trevlig dag, med mkt inköpt. Jonas fick oxå köpt massa idag, FÖR EN GÅNGS SKULL!

Jag var iväg och tränade imorse oxå.. eller Tränade o tränade.. haha... jag gick på rullbandet ett tag och sen kolla jag på de andra maskinerna och fattade inte ett skit, ska försöka ta mig till instruktionen av maskinerna på torsdag, hoppas jag hinner!

Ciao darlings!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den rosa klänningen har jag i svart :)

2009-02-14 @ 21:36:48
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0