Nelly.se

Idag har jag shoppat loss på nelly.se.. äntligen har jag köpt min silvriga klänning, hoppas att den är lika fin på mig som på hemsidan iallafall..
Hittade även en skit snygg bikini.. på rea, så var tvungen o köpa den med.. haha.. o två armband oxå... så 950 spänn blev alltihop...
Nu väntar jag bara på att kläderna ska komma... la la la... 2-3 dagar tar det... står de åtminstonde..
Hoppas att de inte tar 1 månad, som med ellos kläderna... aldrig mer ska jag beställa kläder ifrån ellos.

Nu kollar jag på "the break up" ,  sen får det bli sängen så att jag orkar upp imorgon..
En ny vecka, nya utmaningar, har dock utvecklingsdag på fredag, så förskolan är stängd, o vi ska sitta o snacka o diskutera o grejjer.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emma

Kläderna kommer att komma innan onsdag :)Så du har dem till helgen.

2009-02-08 @ 21:56:01
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0