Alla hjärtans dag..

Snart är änligen alla hjärtans dag slut.. eller ja snart o snart.
Alla hjärtans dag är så jobbig för oss singlar. Alla hjärtans dag handlar om kärlek.. fast egentligen behöver det inte vara kärlek till en "partner" utan det kan även vara kärlek till familj och kompisar..
Idag har jag som jag skrivit i ett annat inlägg varit och shoppat med Jonas.. en väldig bra vän, som även är mitt ex.. honom visar jag all kärlek som finns, fast på vänskapligt sätt nu förtiden..
Jag hade gjort allt för att hitta mr.right.. men jag är kräsen, och petig... Tänker inte nöja mig med första bästa inte.. har ioförsig träffat T ifrån Lund, men vet inte om han är Mr right än, det återstår och ser.
Alla hjärtans dag är ett fjasko för oss singlar, så jag bestämmde mig för att visa kärlek till mig själv idag och ikväll.. dagen började med att jag åkte och shoppade och unnade mig t.ex 2 klänningar (står i tidigare inlägg) , när jag kom hem gjorde jag en jätte god lasagne, sen hade jag lite hemma spa... ansikts peeling, ansikts mask, hårinpackning osv osv..
sen hällde jag upp vin, åt godis och kollade på melodifestivalen. Nu sitter jag här i soffan och har på mig mysiskläder och mystofflor, och bara unnar mig själv lite tid för mig själv..

Jag satt och kollade igenom alla alla alla mina kort på datan precis, och hittade ett alla hjärtans dag kort.


Kortet är taget när jag o Jonas (mitt ex) bodde ihop och han överraska mig med chokladfondue och massa ljus.. och en present (tror att de va nåt smycke eller nåt!)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Så mysigt det såg ut :)

2009-02-22 @ 20:55:28
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0