50-års fest


Igår hade pappa sin 50 års fest.
Det kom massa med folk och det var mkt trevligt. Pappas gamla chef, pappas barndomskompis som han inte träffat på 35 år, massor av pappas arbetskamrater, våra gamla grannar  osv kom, men dessa visste han inte om att vi bjudit. Hans barndomskompis kände han inte ens igen :P haha sen kom alla mammas syskon och farmors syskon oxå. Så det blev en hel del folk.
Men de va jätte trevligt. Mina små brödrar hade som uppgift att hälla upp dricka till alla... vin, öl eller va de ville ha.. och jag o min storebror hängde upp alla jackorna och va allmänt trevliga o sociala.. haha..
Drack en hel del vin o öl så till slut kände man sig lite lullig.. haha.. Fick min nya  mobil med av stefan (pappas morbror) som jobbar på telia. Den är bara fööör fin.
Hela dagen har jag väntat på bilderna från mammas kamera som min bror skulle skicka till mig, men de funka inte, så de bilderna får ni vänta med helt enkelt. 
Men jag bjuder på lite bilder iallafall..




Min långa lillebror (18 år)


Min pappa


Storebror (25 år)


Jag jag och bara jag (mitt bröst ser hel knas ut :S )


Lite folk..


Mamma kom in när vi hade syskon-tid.


Brorsorna o Farfar



Kommentarer
Postat av: zandra

Helt galet vad alla är stora!! Då märks det att man inte träffats på ett tag :(

2009-02-22 @ 20:17:01
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0