Sammanfattning veckan

Har inte skrivit så mkt blogg i veckan..
Såhär har min vecka sett ut:


Måndag: Jobb och sen handla mat med Pappa. Inte jätte intressant dag :P
Tisdag: Jobb och sen åkte jag till Trelleborg direkt från jobb och träffade fina A. Lagade mat och mös.
Onsdag: Jobb. A kom till mig. Morfar R.I.P
Torsdag: Jobb och städa lgh.
Fredag: Jobb,  åt pizza med Emma, sen hem till mig och kollade på Idol med Madde och Tim. CALLE KOM TILL FINAL :D :D :D
Lördag: Shoppa!!!!!! Förhoppningsvis fest ikväll och sen i natt kommer hoppas jag A till mig efter han slutat jobba.


Kommentarer
Postat av: Suzana

Hejj!:)



Frågestund nr 2 igång :)

Fråga exakt vad ni vill, jag svarar ärligt :)



Puss och Kram :)

2009-12-07 @ 01:36:21
URL: http://sozokii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0